Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от spe4elist
    И как ще ме убедиш, че е бил технически изправен, след като му играят оборотите.

    Или сега ще ме убедиш, че това е нормалната работа на един бензинов мотор.

    Вероятно и стъпковия мотор, дето са го сложили инженерите, си е някаква скъпо струваща прищявка - ей така, да им е гадно на собствениците на Алфа Ромео (и други марки).
    Пич, не е стъпков мотор, вярвай ми, и него смених........и всичко останало по електрониката без компромис със средства, и някой неща по два и даже три пъти. Пак си клатеше. Напълно възможно е да е лоша връзка или проблем с компютъра, но като има ефтин вариянт за решаване на проблема аз просто го споделям. Така като чета ти май само си гадаеш.............

    п.с. Изобщо не искам никой нищо да убеждавам , давам съвет от личен опит,и доста изхарчени пари на вятъра, смяна на неща без необходимост, защото някой като теб казал "стъпков мотор" и бла бла теории.....
    Last edited by Доко; d.m.y г., 11:20.

    Comment


    • #17
      За последен път се включвам в тази тема, защото като я прочете човек цялата вижда, че само се спами в нея (което май, че и аз ще направя в момента), и се водят някакви безсмислени спорове

      От всичко писано за клатещи обороти в другата такава тема на мен най-безобидно ми се стори да почистя дроселовата клапа (това преди 10месеца).Естесвено клапата беше доста чиста но все пак я допочистих. Почистих,монтирах и какво да видя - колата си качи оборотите. Айде на плевен за адаптация 30+5лв. и разхода за бензин и кво, излиза 45лв на вятъра. В началото като че ли имаше подобрение после пак същото.
      Същото е със смяната на части за които не си сигурен че е от тях. Никой досега не е казал с абсолютна сигурност като смениш еди кое си се оправя точно този проблем за който говорим, а пък по важното е и други да потвърдят че наистина става. Така че мерси аз няма да наливам пари в здрави части за да може тези които прадават части да си пълнят гушите. А пък тези който ремонтират да казват е не от това ами от онова. Така че всеки да си прави изводи и да решава сам.
      Аз което мога си го правя сам, което не мога ще му мисля когато видя че не мога.
      Значи аз бих отишъл и на майстор и ще си платя но той да ми каже със сигурност - проблема е от това,сменяме го и всичко е ОК. Иначе нямам желание някой да ми рови по колата и да не знам какви поразии може да ми направи без да разбера.
      Единственото решение на проблема с клатещите обороти до сега, е това което е прочел и споделил с всички нас Доко.
      Освен това е и потвърдено от различни хора, че и при тях има ефект. А на всичко отгоре е и напълно безплатно.
      И накрая:никой не ви кара да си режете жичката.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #18
        Баси хора това са коли на по над 150к, карани с какво ли не, и от кого ли не, незнайно как, това не ся Ферарита дето трябва да се гледат само от спешъл сервиз, това тука е БГ, всеки се опитва да достигне по един или друг начин до проблема, проблема е да намериш проблема, отстраняването оттам насетне е лесно, всеки сам си плаща подръжката и харчовете по колата, и всеки е свободен да приеме или не приеме дадено мнение и опит, всеки е свободен да прави или не прави каквото си иска по колата ако това ще доведе до личното му удволетворение от карането и, без да му дреме от мнението на околните, или поне с мен е така.......ми ся верно че не е логично и теоретично правилно да режеш 15 пин за да се оправи клатенето, но това найстина е нещо което може да дразни народа, и ако ножицата е единственото нещо което е евтино и ефективно аз нямам нищо против......аз имах отвратителен проблем с глъхненето на студен двг, смених маса неща, наткрая се оправи от нещо съвсем различно и нелогично, строших маса време и нерви, и чесно казано ако някой ми гапрантираше че ако изрежа половината кабеляци из колата и това ще изчезне, моментално им разкатавах фамилията, без да ми дреме за общото впечатление.....
        Все пак тука споделяме опит, всеки има правото да избира начин, и да прави извод......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Айде пак!
          Кой квото иска да си реже, било то евтино или най-скъпото му...

          Клатенето на оборотите идва от изпълнителния механизъм за празен ход - някой му викат мпх, други стъпков мотор и т.н. На немски (бошовски) - Drosselklappenansteller !!! (чак ме е гнус да го напиша!)

          Та тъй, таз джаджа, работейки години и изминавайки стотици хиляди километри, си има механично износване. Получават се луфтове, хлабини и вече не може да реагира така, както би реагирала новата. Работи, но не дотам добре. Трябва да реагира за милисекунди, ама не. И се получава забавяне във времето от момента на подаване на сигнал от ЕКУ-то до изпълнението на МПХ-то.

          Лошото е, че не може да се хване с диагностична апарура, тъй като е изпълнителен механизъм.

          Как трябва да се реши проблема на теория - с подмяна на износеното МПХ с ново (не втора употреба) такова. Но това не е всичко. След монтажа на новото МХП, се прави адаптация между ЕКУ-то и новото МПХ с диагностична апаратура. Задължително! Ако се пропусне тази операция, Може и да Няма ефект от подмяната.

          Скъпичко е, няма как, може някой ден да поевтинеят още ... Марката Алфа Ромео е скъпа, поддръжката - също.

          Успех на всички

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Доко
            Тук си в грешка..... Когато си в сервизен режим светва лампата, а тук само записва грешка.
            Грешката е твоя. МПХ не записва грешка. И не светва лампа.

            Ако идваш към Варна, заповядай в нашия сервиз, да ти покажа нагледно някои работи. И не се пали толкова!

            Comment


            • #21
              Нали ще запазим добрия тон на комуникация в този форум ?!?[/QUOTE]

              Разбира се колега,извинявай.
              Само едно нещо не мога да разбера, защо над 80км/ч няма проблем, а под тези км/ч започват да играят оборотите докато не остане автомобила в покой? Това го говорим при пускане по инерция,т.е. на свободна и без да пипаме педала на газта.Това към кой режим на работа спада, на моментно натоварване или празен ход?
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 18:57.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Грешката е твоя. МПХ не записва грешка. И не светва лампа.

                Ако идваш към Варна, заповядай в нашия сервиз, да ти покажа нагледно някои работи. И не се пали толкова!
                Не си ме разбрал явно, записва грешка като откачиш кабела,а смених моторчето поради лош съвет от "компетентен майстор". А за поканата мерси само, че в момента нямам такъв проблем,и даже аз ще почерпя по фанта и ще се радвам да се запознаем Със сигурност не съм попаднал на майстори, даже обратно, добре, че Новачев спаси положението.............На мен ми е ясно, че откачането не лекува, а само замазва проблема все едно да лекувам болка на зъб с аналгин, но в един момент човек се изчерпва. Не е само това преоритета ми. Все си мисля, че не всички имат средства и време да си оправят дребни проблеми, ако на някой му върши работа и така го устройва да откача. И пак да спомена, че откачането не оправя проблем по различен от това да клати обороти в движение, а на място да си забива на 850. Ако заиграва на място, придърпва, или при студен двг прави някакви заигравки проблема няма да се оправи с тази манипулация. В моя случай всичко си беше ОК , само това клатене..........

                Comment


                • #23
                  Преди два месеца брат ми докара чисто ново моторче за празен ход от сервизен магазин в Милано. Никаква разлика, все едно не го бях сменил а ми направиха всички необходими адаптации преди това.Най грешно дадените ми пари. Чудя се дали това не е някак си нормално!!!!
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Са всичко ми е ясно а някой от вас има ли идея закво е вързан тоя пин 15 ? Или по-точно ква работа върши ?
                    Айде бе Бобо кажи къде е истината за това клатене на оборотите и само недей да казавш че може да са много неща и на различните коли може да се дължи на различни повреди. Какво е лоши контакти по кабеляците или проблеми със самия дросел някуде бях срещнал мнение че можело да се дълци на износване на оста на дросела (но и аз не знам къде точно).
                    И изнтересно че примерно ако се правят разни смени на датчици дебиромери сонди разкачване на кабели за известен период около 1-2 дни проблема го няма (предполагам тече адаптация и после пак се появява)
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      и аз да кажа моята върве6е добре но държе6е 1000 оборота и ускорява6е мудно.от форума ме посъветваха да почистя дебитомера.след операцията запо4на да варира м-у 500 и 1500 оборота когато е по инерция.когато спра и колебаенето спира и държи 900.От форума ме посъветваха да по4истя и дроселовата клапа.след операцията държи 2000 оборота. Ами сега ? кое ще е следващото? и има ли някой който наистина да разбира особено от Бургас?
                      ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от stiliyan66 Покажи съобщение
                        и аз да кажа моята върве6е добре но държе6е 1000 оборота и ускорява6е мудно.от форума ме посъветваха да почистя дебитомера.след операцията запо4на да варира м-у 500 и 1500 оборота когато е по инерция.когато спра и колебаенето спира и държи 900.От форума ме посъветваха да по4истя и дроселовата клапа.след операцията държи 2000 оборота. Ами сега ? кое ще е следващото? и има ли някой който наистина да разбира особено от Бургас?
                        Колата ти с ОБД-2 ли е или не ако е с ОБД-2 мога да ти помогна но ако не е трябва да отидеш на сервиз и да направят адаптациа на дроселовата клапа ще ти помогнат в някой от сервизите на БОШ до кроношпаи или на околовръстното до севиз Хонда. Аи инсталациата на 145 е много по различна от тази на 156
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          ами има две 3-пинови букси.един колега с тестер с ОБД го включи с преходник и стана.ОБД - то има май само 4 активни пина. ама не разбирам тази адаптация без тестер защо не може да се направи?
                          ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от stiliyan66 Покажи съобщение
                            ами има две 3-пинови букси.един колега с тестер с ОБД го включи с преходник и стана.ОБД - то има май само 4 активни пина. ама не разбирам тази адаптация без тестер защо не може да се направи?
                            по пронцип можа даваш на контакт и държиш така 90 секунди без да пипаш нищо за по сигурно я остави няколко минути после върни ключа и запали и може да се адаптира но не при всички става, а моя кабел с само за ОБД куплунд нямам преходници но по принцип софтуера който си ползвал трябва да има тази опция трябва да е изписана като зануляване на TPS нещо такова
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              мерси много.ако се оправят оборотите ще споделя от какво.
                              Клуба как ще се казва? "Клуб 500-1500"
                              ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от stiliyan66 Покажи съобщение
                                мерси много.ако се оправят оборотите ще споделя от какво.
                                Клуба как ще се казва? "Клуб 500-1500"
                                Колега. Изчисти си клапанчето на байпаса на дросела и дросела и адаптирайте на компютър.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X